loading...
گیمرها|Gam3rha
дяαѕн بازدید : 250 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Hitman absolution
سازنده ی بازی:Edios
ناشر:IO interactive
پلتفرم:x360-ps3-pc
http://gam3rha.persiangig.com/image/Hitman/52786239790714843439.jpg

میتوان گفت:هیتمن در نسخه ی سال ۲۰۰۶ یعنی بلود مانی با تمامی ایده های نو و تازه اش سبکی جدید را در سبک یا ژانر پایه ی خود ابداع کرد ولی از آن زمان تا به حال بازی های دیگری آمدند و جلوی این بازی قد علم کردند مانند Batman:arkham asylum که تمامی گیمر ها را بهت زده کرد و دنیای بازی ها را متحول کرد.
و الان ما با چه روبرو هستیم؟ با یک بازی که مانند قبل آمده است تا دوباره دنیای گیم را متحول کند یا خیر؟ پاسخ تا الان بله است و بله میماند! زیرا با توجه به نمایش ها و دمو هایی که تا به حال دیده ایم و بازی کرده ایم امکان این که این اثر به اثری دروغین که فقط قبل از انتشار تبلیغات خوبی داشته تبدیل شود بسیار کم است.

http://gam3rha.persiangig.com/image/Hitman/76439826532025204809.jpg

در ابسولوشن با چه داستان و گیم پلی روبرو هستیم؟
در این نسخه که با عنوان ابسولوشن معرفی شده شخصیت ما یعنی مامور۴۷ قصد آمرزش افرادی را که به آن خیانت کرده اند را دارد البته بخشش مامور ما با بقیه ی بخشش ها تفاوت دارد!
در تریلری تقریبا ۱۰ دقیقه ای که از این بازی منتشر شده بود ما شاهد گرافیکی عالی.گیم پلی عالی و صحنه های سینمایی عالی بودیم.
گیم پلی این بازی در همان سبک و سیاق قبلی باقی مانده و فقط کامل تر شده است و نسبت به قبل بهبود یافته است.
گیم پلی مخلوطی از اکشن و مخفی کاری تاکتیکی هست که شما خودتان انتخاب میکنید بازی را چگونه پیش ببرید و بازی هم مطابق میل شما پیش میرود و به شما پاسخ نوع بازی کردنتان را میدهد. مثلا شما اگر اکشن بازی کنید و از مخفی کاری استفاده نکنید هدف ها و دشمنان شما هم پاسختان را میدهند. ولی اگر از مخفی کاری اسفاده کنید دشمنان شما شاید اصلا فرصت پاسخ گویی نداشته باشند!
در بازی شما میتوانید از تمامی وسایلی که در اطراف شما وجود دارند و قابل استفاده اند استفاده کنید.
در رابطه با داستان این بازی هم همانطور که اشاره ی کوتاهی در بالا شد در این نسخه مامور۴۷ میخواهد اقدام به انتقام گرفتن از خیانتکاران و دوستانی دروغین که دشمن شده اند بکند و هدف اصلی وی غیر از این چیزی نیست!
از سوی ناشر این نسخه یعنی آی او اینتراکتیو مطالب زیاد و آنچنانی در رابطه با داستان این بازی منتشر نشده است که من در این پیش نمایشی که به شما تقدیم کرده ام بنویسم ولی در همین حد میدانم که شخصیتی به اسم دایانا بورن وود در بازی وجود دارد که یکی از شخصیت های مهم بازی است و داستان را به چالش میکشد و آنرا زیبا میکند.
این شخصیت یا کاراکتر فردی با تجربه و با استعداد بوده که به همین دلیل در سازمان آی سی ای شروع به کار میکند ولی او متوجه میشود که آی سی ای به او شک کرده است و او تصمیم به پاک کردن اطلاعات خود و فرار میگیرد. و سپس آی سی ای مامور۴۷ را برای کشتن وی میفرستد. طبق گفته ی آی او اینتراکتیو مرگ دایانا باعث هر چه زیباتر شدن داستان و درگیر کننده تر کردن آن میشود.

http://gam3rha.persiangig.com/image/Hitman/98834871939116005339.jpg

صداگذاری و موزیک:
در تریلر هایی که از این بازی دیده شد صداگذاری خوب است و دیالوگ های بین دشمنان و اهداف شما در بازی جالبند ولی ما دیالوگ های اصلی بین مامور ۴۷ و دیگر شخصیت های اصلی را یا ندیدیم یا کم دیدیم که در این باره بعد از انتشار بازی میتوان نظری کامل داد.
اما موزیک بازی در بعضی صحنه ها آنچنان که باید هیجان انگیز باشد نیست و بسیار ساده و کوتاه است ولی در صحنه هایی دیگر خوب و قابل قبول است و امیدوارم که این مشکل تا زمان انتشار بازی حل شود قطعه ها و ترک های خوب و مناسبی به بازی اضافه شود.
گرافیکی فوق العاده:
باز هم حرف گرافیک شد و ما بازیباز ها هم مثل همیشه ذوق کردیم!
گرافیک این نسخه از بازی های هیتمن واقعا شگفت انگیز هست چه در تریلر چه در دمو و چه در خود بازی!

http://gam3rha.persiangig.com/image/Hitman/98543430617236493695.jpg

ما شاهد نور پردازی بسیار عالی و واقع گرایانه و گرافیگی عالی چه از نظر کمی و کیفی و چه از نظر فنی بودیم و با توجه به اینکه تم تاریک بازی که از قبل هم تاریک تر شده در بازی یا گرافیک بازی رعایت شده دیگر نمیتوان انتظاری بیش از این از سازندگان داشت!
تنها ایرادی که میتوان به گرافیک بازی گرفت بریدگی تصویر در برخی صحنه ها و پرش یا لرزش جسم ها و وسیله ها در بازی است.
این بازی با موتور گرافیکی Glacier2 ساخته میشود و تا الان که فوق العاده بوده است.

با توجه به اطلاعات و پیش نمایش بنده ی حقیر ما باز هم با یک شاهکار دیگر از این سری ماندگار در دنیای بازی ها روبرو خواهیم بود.
و امیدوارم مامور ۴۷ از قبل هم در ذهن ما بازیبازان ماندگار تر شود.

http://gam3rha.persiangig.com/image/Hitman/35453558320357576510.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 7,654
  • بازدید کلی : 116,093