loading...
گیمرها|Gam3rha
дяαѕн بازدید : 35 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Gamsutra درباره نسخه PC بازی Battlefield 3 کیفیت بالاتر از حد انتظار آن از Soderlund  پرسید و او جواب داد: اگر بخواهم با شما روراست باشم، Frostbite 2  برای کنسول‌های نسل بعد ساخته شده بود. و این شروع کار اصلی ما بود.

او ادامه داد:

ما این را در ذهنمان داشتیم و با خودمان گفتیم باید چیزی بسازیم که توانایی پیشرفت داشته باشد و بتواند پله پله مسیر ترقی را طی کند. این به این معنی نیست که Battlefield 3 اوج کار بوده. بلکه این تنها یک شروع برای کار‌های به مراتب با کیفیت تر است. علاوه بر آن ما برنامه‌ای دقیق داریم، که مرا به آینده امیدوار می‌کند.

Soderlund بیان کرد، که بازی Frostbite 2« یک پیشرفت در تکنولوژی، برای نیاز تکنولوژی» نیست. بلکه بر پایه Gameplay و پیشرفت در نقاطی کلیدی است که در بازی‌های اخیر DICE‌ مشاهده شده است.

20120619bf3 DICE : موتور گرافیکی Frostbite 2 برای نسل بعد ساخته شده است

Soderlund در ادامه گفت:

انیمیشن جزئی کلیدی در بازیسازی است. و سوال بزرگی که برای ما مطرح بود، این بود که چگونه می‌توانیم فقط یک جهش کوچک نداشته باشیم و در عوض جهشی عظیم را در انیمشین پیش بگیریم؟ و این سوال ما را به سمت گروه FIFA کشاند که از سیستم انیمیشن سازی پیشرفته‌ای سود می‌برند.صدا گذاری جزئی دیگر است. ما می‌خواستیم در خرابی و انفجار ها طبیعی عمل کنیم. مثل شلیک یک گلوله و کشتن کسی که پشت دیوار و در Cover است. ما به این نکات فکر می‌کردیم. ما با این فلسفه پیش می‌رویم که تکنولوژی بر هیچکس تحمیل نکنیم.

او در آخر به این اشاره داشت که برای ساختن Medal Of Honor: Warfighter‌ هم از موتور Frostbite‌ استفاده شده.

Need For Speed: The Run‌ هم از این قاعده مستثنا نیست.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 804
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 8,787
  • بازدید کلی : 117,226