loading...
گیمرها|Gam3rha
дяαѕн بازدید : 41 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

“Hideo Kojima” در صفحه ی شخصی توویتر خود اظهار داشت :

عنوان The Last Of Us یک بازی فوق العاده خواهد بود و من برای اولین بار پس از سالها واقعا دلم میخواست یک چنین بازی را انجام دهم.بنده به عنوان یک بازیساز که سالها به این حرفه مشغول هستم،این نمایش حس حسادت من را به شدت برانگیخت و بسیار به وجد آمدم.امید و انرژی برای بازی سازی پس از دیدن این دمو در من دوباره زنده شد.از سازندگان این بازی نهایت تشکر را دارم.

همچنین همکار و دوست نزدیک وی آقای “Atsushi Inaba” که از بازی سازان بزرگ دنیا (بر طبق لیست ۱۰۰ بازیساز برتر تاریخ در رده ی ۴۹ جای دارد) است و از مقامات بلند پایه Platinum Games است در صفحه ی توویتر خود در مورد نمایش TLOU اظهار داشت :

من هیچ نظری در مورد نحوه ی کنترل شگفت انگیز شخصیت و بازی ندارم،اما این روش در اجرای چنین نمایشی بسیار خارق العاده بود.استودیو Naughty Dog هم بسیار عالی عمل کرد.

 

حال نظر شما در مورد عنوان “The Last Of Us” چیست ؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 1,548
  • بازدید سال : 8,961
  • بازدید کلی : 117,400