loading...
گیمرها|Gam3rha
дяαѕн بازدید : 33 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Bowling در جواب سوالی که چرا پس از جدایی از InfinityWard به استودیو Respawn جایی که همکاران سابقش هستند نرفت گفت :

افراد استودیو Respawn مانند آقای Zampella و West از دوستان صمیمی من و همکاران بسیار خوبم در سالهای اخیر هستند و خاطرات بسیاری باهم داریم ولی من پس از جدایی از InfinityWard دوست داشتم راهی جدا را طی کنم و ایده ها و خلاقیتهای خودم را روی میزکاری که در دستان خودم هست بچینم.من دنبال ساخت بازیی هستم که تا به حال به فکر کسی نرسیده و به نوعی بی نظیر باشد. این موضوع شاید ریسک خیلی بالایی داشته باشد و نیازمند یک ایده ی بسیار شفاف و روشن است ولی شرکت تازه تاسیس من “Robotoki” و افرادم همگی به این موضوع واقف هستند و ما از پس این کار برمیاییم.

 

humanelement watermarked Robert Bowling نوید ساخت عنوانی بی نظیر را داده است

اولین بازی در دست ساخت این شرکت (Human Element) که برای کنسولهای نسل بعد،تبلتها،موبایل و PC در دست ساخت است،برای انتشار در سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است .در شماره ی ماه جولای مجله ی Gameinformer نیز اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد و در نمایشگاه E3 که کمتر از ۲۴ ساعت تا برگزاریش مانده نمایشی از این بازی خواهیم دید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,080
  • بازدید ماه : 1,650
  • بازدید سال : 9,063
  • بازدید کلی : 117,502