Bowling در جواب سوالی که چرا پس از جدایی از InfinityWard به استودیو Respawn جایی که همکاران سابقش هستند نرفت گفت :
افراد استودیو Respawn مانند آقای Zampella و West از دوستان صمیمی من و همکاران بسیار خوبم در سالهای اخیر هستند و خاطرات بسیاری باهم داریم ولی من پس از جدایی از InfinityWard دوست داشتم راهی جدا را طی کنم و ایده ها و خلاقیتهای خودم را روی میزکاری که در دستان خودم هست بچینم.من دنبال ساخت بازیی هستم که تا به حال به فکر کسی نرسیده و به نوعی بی نظیر باشد. این موضوع شاید ریسک خیلی بالایی داشته باشد و نیازمند یک ایده ی بسیار شفاف و روشن است ولی شرکت تازه تاسیس من “Robotoki” و افرادم همگی به این موضوع واقف هستند و ما از پس این کار برمیاییم.
اولین بازی در دست ساخت این شرکت (Human Element) که برای کنسولهای نسل بعد،تبلتها،موبایل و PC در دست ساخت است،برای انتشار در سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است .در شماره ی ماه جولای مجله ی Gameinformer نیز اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد و در نمایشگاه E3 که کمتر از ۲۴ ساعت تا برگزاریش مانده نمایشی از این بازی خواهیم دید.